Ajankohtaista

Hei. Niuvanniemen sairaalan JHL 611 ry myy jälleen jäsenilleen smartum-seteleitä. Seteleitä myydään 20kpl:een nipussa/jäsen hintaan 40€ (eli 5€ setelistä omavastuu 2€). Maksu seteleistä 15.10.2018 mennessä tilille FI 2055420620004972 ja laskun viestikenttään oma nimi/smartum. Seteleiden nouto ilmoitetaan myöhemmin kun tiedämme smartum-seteleiden saapumisaikataulun. Tarkemmat tiedustelut Jaakko Turtiaiselta (jaakko.turtiainen@niuva.fi). terv. Hallitus
Hei, Vuoden 2018 virastoerä neuvottelut on päättyneet. Niuvanniemen sairaalan kaikkiin palkkaluokkiin tulee 0,55% korotus 1.6 alkaen(korotus tulee maksuun takautuvasti). Lisäksi palkkaluokka 8 tulee noin 11€ ja Palkkaluokka 16 tulee noin 4€ lisäkotus. Neuvottelut käytiin hyvässä hengessä ja ensivuoden virastoeräneuvottelua ruvetaan suunnittelemaan alkuvuodesta. Huom. Kyseessä on neuvottelutulos, sopimus vaatii vielä kaikkien sopia osapuolien hyväksymisen, jotta sopimus siirtyy palkkoihin. T: PLM Jaakko
Valtion pääsopijajärjestöt Julkisalojen koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ja Palkansaajajärjestö Pardia sekä valtiotyönantaja saavuttivat neuvottelutuloksen uudeksi valtion virka- ja työehtosopimukseksi ajalle 1.2.2018-31.3.2020. Neuvotteluratkaisu sisältää yleisen linjan mukaiset palkankorotukset, huomioiden kaksi kuukautta yleistä linjaa pidempi sopimuskausi. Palkankorotukset 2018: 1.4. yleiskorotus 1,00% ja 1.6. paikallinen virastoerä 0,60%. Palkankorotukset 2019: 1.4. yleiskorotus 1,10%, vähintään 24€ ja paikallinen virastoerä 0,75% Lisäksi sovittiin tuloksellisuuteen perustuvasta kertaerästä, jonka suuruus on 9,20% kuukausipalkasta. Kertaerä maksetaan tammikuun 2019 palkanmaksun yhteydessä. Ratkaisu sisältää myös joitakin tekstimuutoksia sopimuksen eri osa-alueilla.
RSS ATOM